Verhaal van

Gemeente Hoeksche Waard

Ambassadeur van de organisatie

De medewerkers van de buitendienst zijn verantwoordelijk voor veel aspecten in de buitenruimte. Zij zijn op straat aanwezig en daadwerkelijk een visitekaartje van de gemeente.

Dan wil je als Gemeente zijnde ook graag dat ze dat goed uitdragen. Maar hoe bereik je deze groep het beste? Vooral als het gaat om het reguleren van de eigen spanning in moeilijke situaties. Daar hebben wij onze training Ambassadeur van de Organisatie speciaal op ingericht! Ook bij de Gemeente Hoeksche Waard lopen er nu échte ambassadeurs rond.

“Inleven in de doelgroep en passende casussen toepassen, daarmee behoudt je de aandacht!”
Hoe zet je succesvol een vitaliteitsproject op? - BOL training en advies
Logo Gemeente Hoeksche Waard - BOL training en advies

De maatschappij is steeds meer verhard!

Het is overal merkbaar, ook op straat. De medewerker van de plantsoendienst van de Gemeente Hoeksche Waard vertelde dat hij buiten aan het werk was. Hij werd aangesproken door een boze burger. Deze burger praatte met stemverheffing en was duidelijk erg boos. De burger gaf in krachttaal aan dat hij het niet normaal vond hoe de gemeente met het groen omgaat en het zielig vond voor de vogeltjes. De buitendienstmedewerkers werd voor van alles uitgescholden. Hij laat echt niet over zich heen lopen en hij wilde gelijk terugschelden, maar ja.. Hij wist ook wel dat dat niet professioneel zou zijn. Wat nu? Deze casus werd er onder andere ingebracht tijdens de training. Aan de hand van praktische tips, werd hier samen een oplossing voor gevonden.

Bekijk de emotie en agressie trainingen

Trots op deze samenwerkingen

Een selectie van onze klanten.